Top 5 meest gestelde vragen photobooth inhuur

Om je verder te helpen in de zoektocht naar jouw perfecte fotobelevenis en leverancier, hebben we een top 5 van meest gestelde vragen voor je samengesteld.

Vraag 1: Waarom zijn jullie iets duurder dan de gemiddelde aanbieder?

Onze grootste passie is het vastleggen van mooie momenten in het leven, op een zo mooi mogelijke manier! We investeren daarom altijd extra in perfect werkende photobooths, vormgeving en begeleiding op locatie. Dit alles om voor jouw een ongekend succesvolle inzet te garanderen. Door deze extra investering is onze kwaliteit echt beter dan onze collega fotobooth aanbieders, waardoor we ook iets duurder zijn in prijs.

Daarnaast leveren we complete pakketten, zodat je niet later nog een toeslag krijgt voor bijvoorbeeld teveel afgenomen prints. Iedereen een foto van Fotobelevenis op zijn koelkast en in zijn email box is ons motto! Daarmee leveren we onze photobooths altijd met onbeperkte fotostrip afdrukken.

Vraag 2: Hoeveel uur raden jullie aan voor een geslaagde photobooth avond?

Voor bruiloften en feesten raden we tot 130 gasten altijd maar 3 uur photobooth aan. Wellicht is dat een beetje dom van ons om zo eerlijk te zijn, omdat we daarmee omzet kunnen mislopen.

Maar, als beste aanbieder op de markt denken we graag eerlijk met je mee! Want, omdat fotohokjes zo populair zijn, bestaat ook de kans dat iedereen bij onze photobooth blijft hangen en je dansvloer leeg blijft. Dat is niet de bedoeling van een goed feest en daarom raden wij tot 130 gasten maar 3 uur photobooth belevenis aan.

Vraag 3: Is jullie prijs inclusief reiskosten?

Helaas niet.. Maar, we hebben een vestiging in Deventer en in Purmerend, waardoor we de reiskosten beperkt kunnen houden!

Vraag 4: Hoe werkt het personaliseren van het fotokader?

We hebben een top ontwerpster in dienst, die staat te popelen om met jullie fotostrip aan de slag te gaan! Het is mogelijk om een logo en tekst op de fotostrip toe te voegen.

Daarnaast kunnen we het witte kader helemaal naar jullie wensen vormgeven. Voor ons werkt het helemaal makkelijk als je een uitnodiging van je feest digitaal naar ons toestuurt, zodat we de het fotostrookje in jullie stijl vorm kunnen geven. In deze BLOG kan je alle informatie voor een ongekend mooie fotostrip vinden.

Vraag 5: Ik ben op zoek naar een sponsor voor mijn benefiet avond

Wekelijks krijgen we aanvragen voor sponsoring in onze mailbox. Soms een standaardmail die naar 8 andere partijen is verstuurd, soms een persoonlijke. Helaas kunnen we niet elke evenement sponsoren, omdat ieder event voor ons ook een investering vraagt. Om ons wel over te halen zou ik je willen adviseren om het persoonlijk te maken, we zullen je aanvraag dan zeker meenemen in onze weekmeeting.

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen

Klanten van Fotobelevenis vertellen…

Wij zijn op 2 juni 2017 getrouwd en hadden het Fotohokje 's avonds op het feest staan als gastenboek. Wat een groot succes was dit! Iedereen op ons feest is er in ieder geval 1 keer in geweest, maar de meesten konden het niet laten om er vaker in te gaan. 3 dagen later ontvingen wij alles foto's al digitaal via de mail, wat een snelle service. Noah was super vriendelijk en erg behulpzaam. Echt top en zeker een aanrader op een feest. Gegarandeerd succes! Veel liefs, Wilco & Annet

Wilco & Annet

Deze bedrijven gingen je voor!

Fotohokje huren Mc Donalds fotobelevenis
Fotohokje huren Rabobank vs Fotobelevenis
Fotohokje huren Super Trash fotobelevenis
Fotohokje huren KLM fotobelevenis
Fotohokje huren Miss Etam fotobelevenis
Fotohokje huren Forever21 Fotobelevenis
Fotohokje huren VVN belevenis
Fotohokje huren Hema vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Steps Fotobelevenis
Fotohokje huren Mexx fotobelevenis
Fotohokje huren Disney fotobelevenis
Fotohokje huren Hunkemoller fotobelevenis

© 2017 Fotobelevenis   •   Site by: Branding New

^
Bel direct!