Top 5 meest gestelde vragen photobooth inhuur

Om je verder te helpen in de zoektocht naar jouw perfecte fotobelevenis en leverancier, hebben we een top 5 van meest gestelde vragen voor je samengesteld.

Vraag 1: Waarom zijn jullie iets duurder dan de gemiddelde aanbieder?

Onze grootste passie is het vastleggen van mooie momenten in het leven, op een zo mooi mogelijke manier! We investeren daarom altijd extra in perfect werkende photobooths, vormgeving en begeleiding op locatie. Dit alles om voor jouw een ongekend succesvolle inzet te garanderen. Door deze extra investering is onze kwaliteit echt beter dan onze collega fotobooth aanbieders, waardoor we ook iets duurder zijn in prijs.

Daarnaast leveren we complete pakketten, zodat je niet later nog een toeslag krijgt voor bijvoorbeeld teveel afgenomen prints. Iedereen een foto van Fotobelevenis op zijn koelkast en in zijn email box is ons motto! Daarmee leveren we onze photobooths altijd met onbeperkte fotostrip afdrukken.

Vraag 2: Hoeveel uur raden jullie aan voor een geslaagde photobooth avond?

Voor bruiloften en feesten raden we tot 130 gasten altijd maar 3 uur photobooth aan. Wellicht is dat een beetje dom van ons om zo eerlijk te zijn, omdat we daarmee omzet kunnen mislopen.

Maar, als beste aanbieder op de markt denken we graag eerlijk met je mee! Want, omdat fotohokjes zo populair zijn, bestaat ook de kans dat iedereen bij onze photobooth blijft hangen en je dansvloer leeg blijft. Dat is niet de bedoeling van een goed feest en daarom raden wij tot 130 gasten maar 3 uur photobooth belevenis aan.

Vraag 3: Is jullie prijs inclusief reiskosten?

Helaas niet.. Maar, we hebben een vestiging in Deventer en in Purmerend, waardoor we de reiskosten beperkt kunnen houden!

Vraag 4: Hoe werkt het personaliseren van het fotokader?

We hebben een top ontwerpster in dienst, die staat te popelen om met jullie fotostrip aan de slag te gaan! Het is mogelijk om een logo en tekst op de fotostrip toe te voegen.

Daarnaast kunnen we het witte kader helemaal naar jullie wensen vormgeven. Voor ons werkt het helemaal makkelijk als je een uitnodiging van je feest digitaal naar ons toestuurt, zodat we de het fotostrookje in jullie stijl vorm kunnen geven. In deze BLOG kan je alle informatie voor een ongekend mooie fotostrip vinden.

Vraag 5: Zit de opbouw in de verhuur tijd inbegrepen?

De opbouw van onze photobooths zitten niet in de huurtijd inbegrepen. M.a.w. huur je bij ons een photobooth voor 3 uur, dan staat de booth ook echt 3 uur volledig voor jullie beschikbaar. Het opbouwen van onze booths doen we doorgaans 1 – 1,5 uur voor de start van de huurperiode. Het is ook mogelijk om de photobooth al veel eerder klaar te zetten, maar we rekenen dan wel een extra fee door omdat ons personeel dan op locatie moet wachten.

Bonus vraag 01: Ik ben op zoek naar een sponsor voor mijn benefiet avond

Wekelijks krijgen we aanvragen voor sponsoring in onze mailbox. Soms een standaardmail die naar 8 andere partijen is verstuurd, soms een persoonlijke. Helaas kunnen we niet elke evenement sponsoren, omdat ieder event voor ons ook een investering vraagt. Om ons wel over te halen zou ik je willen adviseren om het persoonlijk te maken, we zullen je aanvraag dan zeker meenemen in onze weekmeeting.

Bonus vraag 02: Staan jullie photobooths ook op grote events & festivals?

Jazeker! Op festivals en grote events is een photobooth natuurlijk een ongekend mooie toevoeging. Het levert vaak de mooiste herinneringen op. Wel is het zo dat wij werken op basis van complete inhuur vooraf, we komen dus niet op een festival staan in ruil voor de opbrengsten van muntjes.
Verder plannen we bij events met meer dan 500 mensen of langer dan 7 uur werken een tweede medewerker bij de booth. Dit om er zeker van te zijn dat alles goed door blijft lopen en ons personeel ook de mogelijkheid heeft om tussentijds te lunchen.
Natuurlijk is het mogelijk om een vrijwilliger van de organisatie bij de fotobooth te plaatsen. We vragen dan wel echte toewijding van deze persoon, omdat zijn aanwezigheid natuurlijk belangrijk is bij het slagen van onze opdracht!

Vrijblijvende prijsindicatie aanvragen

Klanten van Fotobelevenis vertellen…

"Op zondag had ik als weddingplanner een surprise bruiloft georganiseerd en was ik die dag ook aanwezig als ceremoniemeester. De communicatie vooraf, tijdens en na het event was top. Ze hielden me met alles op de hoogte, ook tijdens het event. Hierdoor is een prachtig product geleverd. Stefan is er de hele avond geweest en heeft zelfs iedereen gemotiveerd om een foto is het gastenboek te plakken. Het gastenboek staat dan ook vol met leuke foto's uit het fotohokje met een leuke tekst erbij. Het bruidspaar en de gasten vonden het helemaal leuk. Bedankt Stefan, Jasper & de rest van het team!"

Adriana

Deze bedrijven gingen je voor!

Fotohokje huren ONLY fotobelevenis
Fotohokje huren KLM fotobelevenis
Fotohokje huren VVN belevenis
Fotohokje huren Disney fotobelevenis
Fotohokje huren Defensie Fotobelevenis
Fotohokje huren Haribo Fotobelevenis
Fotohokje huren Hunkemoller fotobelevenis
Fotohokje huren ABN AMRO belevenis
Fotohokje huren Miss Etam fotobelevenis
Fotohokje huren ING vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Super Trash fotobelevenis

© 2018 Fotobelevenis   •   Site by: Branding New

^
Bel direct!