Gillende vrouwen en Het Fotohokje op de Huishoudbeurs in Amsterdam
Gillende vrouwen en Het Fotohokje! Dat vat onze fotobelevenis dit weekend goed samen. Wederom in opdracht van Bureau JEZ, mocht ons volledig gepersonaliseerde fotohokje worden ingezet voor de campagne van Glas in ’t Bakkie op de Huishoudbeurs 2015 in de Rai in Amsterdam.
Met een gemiddelde van zo’n 16.000 bezoekers per dag, hadden we al het idee dat het best weleens een gekkenhuis zou kunnen worden. Maaaaar, dat het zo’n doorslaand succes zou worden! Dat hadden we van tevoren niet kunnen bedenken. Van opening tot sluiting stond er elke dag een rij wachtende mensen voor Hét Fotohokje, super om te zien!
Hopelijk heeft iedereen super genoten van deze foto marketingtool, hebben ze de ultieme herinnering meegenomen en gaan ze ook nog een glas scheiden.
Online galerij
Bekijk hier de foto’s van Hét Fotohokje op de Huishoudbeurs 2015