open dag organiseren photo booth huren

Open dag organiseren | Huur een photo booth

Ben jij dit jaar de gelukkige die mee mag helpen bij het organiseren van jullie open dag? De open dag  of open huis op het bedrijf, op school/ universiteit of op de vereniging?
Uiteindelijk draait het om één ding: iedereen de mooiste kant van jullie zelf laten zien en ze met een positieve ervaring huiswaarts sturen.

In deze blog laat ik je zien hoe een photo booth op een open dag een enorme bijdrage kan leveren aan deze positieve ervaring en waarom het nu het perfect moment hiervoor is.
Ben je dit jaar van plan om een virtuele open dag te organiseren? Lees dan deze blog voor meer informatie over onze virtuele photo booth.

De toegevoegde waarde van een photo booth op je open dag?

Ik durf te wedden dat jullie een draaiboek klaar hebben liggen voor het open dag organiseren en dat iedereen het top wil laten verlopen. Helemaal begrijpelijk, want een eerste indruk van jouw organisatie kan je maar één keer maken!

Om jouw doelgroep nog meer vertier te geven is een photo booth huren echt iets om niet te vergeten. Er zal worden gelachen, gegild, mooie herinneringen worden gemaakt. Misschien zelfs nog met die leuke foto props of gepersonaliseerde tekstbordjes? Maar het allerbelangrijkste is waarschijnlijk dat ze de komende maanden een foto met jullie logo op hun prikbord hebben hangen!

Dat noemen we nog eens fotomarketing!

open dag organiseren fotobooth huren

 

Fotohokje huren voor veel blije gezichten tijdens jouw open dag

Maak het organiseren van een open dag onvergetelijk

Al onze fotobelevenissen hebben één duidelijke taak, het leveren van een directe foto afdruk. Deze afdruk zullen mensen mee naar huis nemen en thuis op hun prikbord op koelkast hangen. De ultieme foto herinnering aan jullie te gekke open dag!

Hoe mooi is het dan als deze foto afdruk is voorzien van jullie logo en helemaal is opgemaakt in de gewenste huisstijl. Een onvergetelijke indruk volgens velen die de photo booth op andere open dagen bezochten.

open dag organiseren photo booth huren

Bereik meer met E-mail marketing

Vraag jezelf eens af.. Waarom gaan we dit jaar een open dag organiseren?
Vaak doe je dit toch met 1 ultiem doel, het binnenhalen van nieuwe klanten.
Naast een directe fotoprint, bieden we ook de mogelijkheid om de foto’s per mail te laten toesturen zodat iedereen de foto ook digtiaal tot beschikking heeft.
Of deze optie wordt aanbevolen hangt erg van de leeftijd van jullie doelgroep af. Bij open dagen voor basisscholen is deze optie vaak overbodig, maar voor bedrijven of mbo open dagen kan dit uitermate handig zijn om potentiele ‘klanten’ nog beter te benaderen.

De tekst in de mail is geheel te personaliseren door middel van HTML en kan ook worden voorzien van jullie logo en mogelijkheden tot het direct delen op sociale media.

Mits er gebruik wordt gemaakt van een aan te vinken disclaimer, kunnen de mailadressen na afloop ook nog worden gebruikt voor E-mail marketing

Maak vooraf reclame voor de photo booth

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar bij onze beste activatie wisten mensen vooraf al dat er een fotobelevenis aanwezig was. Je zult echt merken dat de aanloop naar een fotohokje, fotospiegel of fotozuil groter zal zijn als mensen er al vanaf weten.

Post daarom alvast een paar leuke selfies op Facebook, Instagram of op de website.
Zo kunnen de mensen zich vooraf al verheugen op een leuke activiteit op de op dag.

Vergeet zelf ook geen foto herinneringen te maken

Een goed voorbeeld doet altijd volgen en juist daarom raad ik aan om voorafgaand aan de opening van de photo booth even met een paar mensen uit het open dag organisatieteam op de foto te gaan.

Deze foto’s kan je dan ook meteen gebruiken om mensen te laten weten dat er een leuke foto activiteit op ze staat te wachten. Daarnaast is het natuurlijk ook een te gekke herinnering voor jullie zelf!

Zet een begeleider bij de photo booth

Open dagen worden vaak bezocht door mensen die geen directe verbinding met jullie hebben. Ze zijn hiermee vaak wat terughoudender dan je vrienden die gezellig op je bruiloft langskomen voor een feest foto.

Een begeleider (host) kan de mensen net wat enthousiaster maken om op de foto te gaan.
Natuurlijk hoeft dat niet altijd iemand van ons team te zijn, maar kan je er ook voor kiezen om daar een werknemer of leerling neer te zetten. Zo kan er ook meteen wat extra informatie over het bedrijf of de school kan worden verstrekt.

Ik hoop je met deze blog weer enorm te hebben geïnspireerd!
Mocht je behoefte hebben aan een gratis vrijblijvend inspiratiegesprek, dan kan je ons altijd bellen. We denken maar al te graag mee.

Natuurlijk raad ik je ook aan om even onze photobooths overzicht pagina te bekijken voor het complete assortiment op onze website.

 

P.s. mocht jij nou ook verantwoordelijk zijn voor alle andere feestjes dit jaar? Check dan ook even:

Facebook Comments

Photobooth fotohokje

4 september 2022

Klanten van Fotobelevenis vertellen…

"Wederom gekozen voor een fotohokje van fotobelevenis.nl, om ons jubileum feestje compleet te maken. En het was weer een mega succes. De gasten stonden letterlijk in de rij om het hokje in te duiken en weer voor even kind te zijn. Het team van fotobelevenis is heel erg service gericht en daardoor fijn om mee samen te werken. Dank Merijn, Jasper, Noah & Alexandra. Great job! With love from Zurich"

Bilal - Cafe Zurich

Deze bedrijven gingen je voor!

Fotohokje huren Rabobank vs Fotobelevenis
Fotohokje huren Mc Donalds fotobelevenis
Fotohokje huren Super Trash fotobelevenis
Fotohokje huren ABN AMRO belevenis
Fotohokje huren Forever21 Fotobelevenis
Fotohokje huren Steps Fotobelevenis
Fotohokje huren Shell vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Haribo Fotobelevenis
Fotohokje huren Defensie Fotobelevenis
Fotohokje huren Miss Etam fotobelevenis
UWV Logo
Fotohokje huren Hunkemoller fotobelevenis

© 2024 Fotobelevenis   •   Site by: Branding New

Bel direct!