Photobooth FAQ

Fotostrookjes & Fotostrips

Wanneer willen jullie uiterlijk de bestanden ontvangen voor het opmaken van het fotokader?
We vinden het heerlijk om jouw project op tijd gereed te hebben en vragen je daarom om minimaal een week voor aanvang alles door te sturen. Boek je ons al vele maanden eerder, dan kunnen we jouw fotokader ook al veel eerder gereed maken. We love it on time.

Attributen kist bij een photobooth

Welke feestartikelen nemen jullie mee in de kist?
Onze standaard attributen kisten bevatten altijd minimaal 3 hoedjes, een paar brillen en een leuk aantal fotoprops op een stokje. Dit zijn random artikelen, niet op kleur of thema geselecteerd. Natuurlijk is het altijd voldoende voor een te gekke avond!

Kunnen jullie ook een attributenkist samenstellen?
Jazeker, we kunnen ook een gepersonaliseerde props kist voor je maken. Denk hierbij aan een Tropisch thema, of een kist met alleen maar rode artikelen.
We vragen hiervoor een eenmalige investering van 75 euro per event

Mogen we ook zelf attributen meenemen?
Jazeker! Des te gekker de attributenkist is gevuld, des te leuker worden de foto’s.
Maar, let er aan het einde van de avond wel op dat je ook zelf de attributen weer netjes uit onze kist haalt. Zo voorkomen we verwarring na afloop.

Hoeveel foto’s worden er gemiddeld gemaakt op een avond?

Gemiddeld gezien zijn mensen zo’n 1,5 – 2 minuten bezig met het maken van een paar leuke foto’s! Per uur kunnen we gemiddeld gezien ongeveer 30 fotosessies verwerken. Dat klinkt wellicht niet veel, maar als mensen met 3 man op de foto gaan kunnen we dus bijna 100 man per uur op de foto zetten!

Onbeperkt printen? Moet ik dan zelf het papier vervangen?

Bij de optie ‘onbeperkt printen’ is het belangrijk om een onderscheid te maken tussen de volgende soorten inhuur:

  • Photobooth inhuur met medewerker
  • Photobooth inhuur zonder medewerker

Bij een in huur met medewerker is het afdrukken van de foto’s echt onbeperkt. Duiken er vijf mensen in een fotohokjes, dan krijgen ze van onze medewerker ook alle vijf een foto mee naar huis.

Als het papier op is, dan kan de medewerker dat eenvoudig verwisselen

Bij een inhuur zonder personeel werken we met 400 foto’s per 24 uur. 400 foto’s staat voor 400 fotosessies, om dit op te maken moet je 13 uur non-stop foto’s maken.

Stel dat je de booth voor bijvoorbeeld een beurs in wilt zetten zonder personele begeleiding, dan is dat mogelijk. We leggen dan tijdens de opbouw uit hoe je eenvoudig een printrol kunt wisselen.

Klanten van Fotobelevenis vertellen…

"Het Fotohokje van Fotobelevenis was de hele avond een succes, een constante rij van mensen die zin hebben in een leuk fotomomentje. En altijd lachen achteraf om het leuke resultaat. Volgende keer boeken we hem zeker weer."

Monique

Deze bedrijven gingen je voor!

Fotohokje huren Miss Etam fotobelevenis
logo Armade Music photobooth
Zakelelijke klanten die een photobooth huren voor fotoactivatie
Fotohokje huren Rabobank vs Fotobelevenis
Fotohokje huren Shell vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Forever21 Fotobelevenis
Fotohokje huren Defensie Fotobelevenis
Fotohokje huren ONLY fotobelevenis
Fotohokje huren ABN AMRO belevenis
Fotohokje huren Hema vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Ami fotobelevenis
Fotohokje huren ING vs Fotobelevnis

© 2020 Fotobelevenis   •   Site by: Branding New

Bel direct!