Photobooth FAQ

Fotostrookjes & Fotostrips

Het verschil tussen templates en een gepersonalisserd fotokader?

Voor de vormgeving van de fotostrookje is het mogelijk om te kiezen tussen bestaande templates of een gepersonaliseerd fotokader. In de onderstaande uiteensplitsing laat ik je het verschil zien tussen deze twee mogelijkheden.

Templates

Bij een template kies je uit een bestaande set van designs. Tussen deze verschillende designs is onderling een hoop uit te wisselen, waardoor je toch een uniek karakter kunt creeeren. Natuurlijk is het bij de templates ook mogelijk om jullie namen + datum weer te geven op de fotostrip.

Alle templates bekijk je in dit Lookbook.

Gepersonaliseerd

De naam doet het al iets vermoeden, bij een gepersonaliseerd fotokader gaat onze vormgeefster helemaal los op jullie ideeën. Een speciale huisstijl, een speciaal lettertype of icoontje? Bij deze optie maakt de vormgeefster er echt iets unieks van.

Wanneer willen jullie uiterlijk de bestanden ontvangen voor het opmaken van het fotokader?

We vinden het heerlijk om jouw project op tijd gereed te hebben en vragen je daarom om minimaal een week voor aanvang alles door te sturen. Boek je ons al vele maanden eerder, dan kunnen we jouw fotokader ook al veel eerder gereed maken. We love it on time.

Attributen kist bij een photobooth

Welke feestartikelen nemen jullie mee in de kist?
Onze standaard attributen kisten bevatten altijd minimaal 3 hoedjes, een paar brillen en een leuk aantal fotoprops op een stokje. Dit zijn random artikelen, niet op kleur of thema geselecteerd. Natuurlijk is het altijd voldoende voor een te gekke avond!

Kunnen jullie ook een attributenkist samenstellen?
Jazeker, we kunnen ook een gepersonaliseerde props kist voor je maken. Denk hierbij aan een Tropisch thema, of een kist met alleen maar rode artikelen.
We vragen hiervoor een eenmalige investering van 75 euro per event

Mogen we ook zelf attributen meenemen?
Jazeker! Des te gekker de attributenkist is gevuld, des te leuker worden de foto’s.
Maar, let er aan het einde van de avond wel op dat je ook zelf de attributen weer netjes uit onze kist haalt. Zo voorkomen we verwarring na afloop.

Hoeveel foto’s worden er gemiddeld gemaakt op een avond?

Gemiddeld gezien zijn mensen zo’n 1,5 – 2 minuten bezig met het maken van een paar leuke foto’s! Per uur kunnen we gemiddeld gezien ongeveer 30 fotosessies verwerken. Dat klinkt wellicht niet veel, maar als mensen met 3 man op de foto gaan kunnen we dus bijna 100 man per uur op de foto zetten!

Onbeperkt printen? Moet ik dan zelf het papier vervangen?

Bij de optie ‘onbeperkt printen’ is het belangrijk om een onderscheid te maken tussen de volgende soorten inhuur:

  • Photobooth inhuur met medewerker
  • Photobooth inhuur zonder medewerker

Bij een in huur met medewerker is het afdrukken van de foto’s echt onbeperkt. Duiken er vijf mensen in een fotohokjes, dan krijgen ze van onze medewerker ook alle vijf een foto mee naar huis.

Als het papier op is, dan kan de medewerker dat eenvoudig verwisselen

Bij een inhuur zonder personeel werken we met 400 foto’s per 24 uur. 400 foto’s staat voor 400 fotosessies, om dit op te maken moet je 13 uur non-stop foto’s maken.

Stel dat je de booth voor bijvoorbeeld een beurs in wilt zetten zonder personele begeleiding, dan is dat mogelijk. We leggen dan tijdens de opbouw uit hoe je eenvoudig een printrol kunt wisselen.

Opbouw- afbouw photobooth

Photobooth met begeleiding

Bij een fotobelevenis met begeleider start onze medewerker +/- 1,5 uur voor aanvang van de startperiode met de opbouw van de photobooth. We plannen hier altijd wat extra tijd voor in, zodat we er zeker van zijn dat jullie fotobelevenis ook echt op tijd kan beginnen.

Komt de opbouwtijd niet goed uit? Dan is het natuurlijk ook mogelijk om de belevenis eerder op te bouwen tegen kleine meerkosten ter compensatie voor de wachttijd van ons personeel.

De afbouw van de photobooth zal aan het einde van de inhuurperiode gebeuren, doorgaans is hier een half uur voor benodigd.

Photobooth zonder begeleiding

Bij een fotobelevenis zonder personele begeleiding komen wij de photobooth veelal in de ochtend opbouwen. De opbouwtijd is grotendeels afhankelijk van onze planning, daarbij natuurlijk ook kijkend naar jullie planning en mogelijkheden met de locatie.
Voor het opbouwen is het fijn als de photobooth direct op de juiste plaats wordt geinstalleerd, zo weten we 100% zeker dat we een werkend product achterlaten.

Voor het afbouwen van de photobooth rijden we doorgaans de volgende ochtend langs de locatie. Dit natuurlijk ook weer in goed overleg met jullie en ook de locatie.
 

Wat te doen bij een storing zonder begeleiding?

Het zou zomaar kunnen gebeuren dat de stroom op locatie uitvalt, of de photobooth een storing geeft.
Natuurlijk gaan wij er vanuit dat dit niet gaat gebeuren, we zijn er echter wel op voorbereid.
Bij de installatie van onze photobooth wordt deze gekoppeld aan een beschikbaar netwerk op locatie, zo is er altijd externe toegang tot de photobooth.
Bij een eventuele storing kan er contact worden opgenomen met ons storingsnummer, waarna we het probleem samen op proberen te lossen.
Mocht er iets groters aan de hand zijn dat niet via de externe verbinding en onze tutorials is op te lossen, zal er worden gekeken of de storingsdienst langs kan komen.

Veel gestelde vragen flitskist

Hoeveel ruimte neemt een flitskist in?

– De benodigde vloeroppervlakte is +/- 2,5m x 2,5m

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Kan de flitskist ook buiten staan?

– Ja, dat is mogelijk, mits we beschut staan van de zon en regen. Voor de algehele fotokwaliteit preferen wij een binnenlocatie.

Kan ik de Flitskist tussentijds verplaatsen?

– De Flitskist is behoorlijk zwaar en niet eenvoudig te verplaatsen. Als je dit echt wenst is onze Fotozuil een betere optie!

Veel gestelde vragen Fotohokje

Hoeveel ruimte neemt een Fotohokje in?

– De afmetingen zijn 1,5m x 1m x 2,3m (b x d x h)

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Kan het fotohokje een lift in?

– Jazeker, de grootste kist heeft een afmeting van 0.5m x 1m x 1m (b x d x h)

Kan het fotohokje ook buiten staan?

– Ja, dat is mogelijk, mits we beschut staan van de zon en regen.

Veel gestelde vragen Fotokast/ Fotozuil

Hoeveel ruimte neemt een Fotokast/ Fotozuil in?

– De benodigde vloeroppervlakte is ongeveer 2,5 x 2,5 meter.

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Kan de Fotokast/ Fotozuil ook buiten staan?

– Ja, dat is mogelijk, mits we beschut staan van de zon en regen. Voor de algehele fotokwaliteit raden wij altijd aan om binnen te staan.

Veel gestelde vragen Fotobusje

Hoeveel ruimte neemt een Fotobusje in?

– De afmetingen zijn 5m x 2m x 2.3m (b x d x h)

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Veel gestelde vragen fotocaravan

Hoeveel ruimte neemt een fotocaravan in?

– De afmetingen zijn 4,3m x 2m x 2.3m (b x d x h)

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.


Veel gestelde vragen Fotospiegel

Hoeveel ruimte neemt een Fotospiegel in?

– De benodigde vloeroppervlakte voor een mooie belevenis is +/- 2,5m x 2,5m

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Kunnen jullie ook trappen op met de Fotospiegel?

– Grote brede trappen is (met wat extra hulp) geen probleem, smalle lange trappen is helaas niet mogelijk.

Kan de Fotospiegel ook buiten staan?


Eventueel indien we in de schaduw staan en natuurlijk droog. Door het
zonlicht zal de spiegel meer weerkaatsen waardoor de animatie achter het
scherm niet zichtbaar is. Voor de beste beleving + fotokwaliteit raden
wij een binnenlocatie aan.


Veel gestelde vragen fotomarketing

Hoeveel ruimte heeft de fotograaf nodig?

– Het benodigde vloeroppervlakte is +/- 2,5m x 2,5m

Wat voor stroom aansluiting is er benodigd?

– Een stroompunt 220V binnen een straal van 20 meter is gewenst.

Klanten van Fotobelevenis vertellen…

"Het Fotohokje is een echte aanrader voor een bruiloft, feest of event. Als onze gasten op de bruiloft vonden het fantastisch en zelfs mensen waar je het niet van zou verwachten gingen lekker gek op de foto! Verder goede service en vriendelijke mensen. In een woord: Super!"

Kim van Dalen - Purmerend

Deze bedrijven gingen je voor!

Fotohokje huren Disney fotobelevenis
Fotohokje huren ING vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Hema vs Fotobelevnis
Fotohokje huren Mexx fotobelevenis
logo Armade Music photobooth
Fotohokje huren ONLY fotobelevenis
Fotohokje huren Mc Donalds fotobelevenis
Logo Bossche Vakschool
UWV Logo
Fotohokje huren Steps Fotobelevenis
Fotohokje huren ABN AMRO belevenis
Logo Drechtsteden

© 2024 Fotobelevenis   •   Site by: Branding New

Bel direct!