Laat je gasten genieten
en maak jullie bruiloft onvergetelijk

Belevingsgarantie photobooth

Belevingsgarantie

9.7 uit 223 ervaringen van bruidsparen

Tastbare herinnering

Direct afgedrukte foto herinneringen

Meerdere vestigingen

Lagere transportkosten in Nederland en België

Een photo booth zegt meer dan...

Laat je herinneringen aan je bruiloft nooit meer vervagen! De foto's uit onze photo booths zeggen echt meer dan 1000 woorden!

Deze foto's zul je de aankomende jaren bij al je vrienden aan het prikbord zien hangen.

Daarnaast zal een photo booth ook voor ongekend entertainment op jullie bruiloft zorgen. Vrienden en familie, die allemaal samen de allerleukste foto's kunnen maken!

Een photo booth brengt mensen gewoon weer eens heerlijk samen, dit wordt de tofste bruiloft ooit!

foto booth bruiloft loosdrecht finley
mensen voor een photobooth fun

Een perfecte fotobelevenis

Niets is zo erg dan een foto apparaat dat op de avond zelf helemaal niet goed blijkt te zijn. Daar gaan dan al je mooie herinneringen.

Fotobelevenis is sinds 2010 gegroeid tot het top segment van photo booth verhuurders in Nederland en België. Met een team van 15 mensen en 3 vestigingen, verzorgen we jaarlijks meer dan 600 unieke fotobelevenissen.
Van bruiloft tot aan personeelsfeestje en van 30 gasten tot aan 10.000 bezoekers op een beurs. Samen maken we er iedere keer weer een perfecte belevenis van! 

Absoluut een aanrader! Met de flitskist hebben we op ons trouwfeest de extra dimensie gekregen die wij zochten. Echt een heel leuke aanvulling van de avond.

Vanaf het moment dat de flitskist 'open' ging, heeft ie volop foto's gemaakt en bij iedereen een glimlach opgeleverd. We hebben enorm veel plezier gehad. Een leuk aandenken aan ons trouwfeest  .

bruidspaar fotohokje

Michel en Marijke



Echt een aanrader. Allereerst de weg naar de huwelijksdag toe, goede en complete informatie en denken overal in mee.

Prijs - kwaliteitsverhouding is super. Daarnaast vinden alle bruiloftsgasten de fotostrip een leuker aandenken aan het feest dan welk ander cadeautje dan ook.

fotokast huren

Sandra en Mark

Ik kan alleen maar lovende woorden uitspreken over Fotobelevenis.nl.
Vanaf het moment dat ik contact met ze heb opgenomen tot naderhand, was de communicatie vlekkeloos. Heerlijk makkelijk en snel.
Het fotohokje was superleuk. We hadden een 50-jarig huwelijk van onze ouders, het publiek was dus ook een beetje ouder. Zowel de gasten als ook mijn ouders vonden het helemaal te gek.

Fotohokje huren jubileum

Christa Rosendaal


Ontdek de voordelen van onze photo booths

Iedere gasten blij
Een photo booth laat jouw gasten stralen! Top entertainment met een echte foto.
Belevingsgarantie
223 Bruidsparen gaven gemiddeld een 9,7 voor onze fotobelevenis.
24/7 support
Door onze uitgebreide support komt er geen photo booth stil te staan op een feestje.
Voor altijd aan de muur
De foto's zijn ongekend geliefd en kom je nog jaren tegen bij je vrienden en familie.
Gastenboek vol foto's
Een gastenboek vol dierbare foto's en persoonlijke teksten na afloop.
Geen stress
We plaatsen de booths op tijd zodat we op het afgesproken tijdstips ook echt starten

Omdat wij graag jullie bruiloft ongekend maken

Natuurlijk komen we maar al te graag op jullie bruiloft langs om alle gasten te laten genieten van een fotobelevenis.

Speciaal voor jou hebben we een ongekende aanbieding voor je samengesteld.

Het betreft hierbij ons Glitter 24 pakket, waarbij jullie de photo booth de hele dag kunnen gebruiken om ongekende herinneringen te maken!

Dit pakket is ongekend compleet, zo krijg je het echt bij geen enkele aanbieder aangeboden.

De photo booth zal in de ochtend worden opgebouwd en de volgende ochtend worden opgehaald.

Fotozuil belevenis Glitter 24

Fotozuil bruiloft 2021
  • De hele dag beschikbaar
  • Op-/ en afbouwtijden in overleg
  • Geen host aanwezig
  • 400 foto sessies 
  • 2 fotostrips per sessie (800 fotostripjes)
  • Keuze uit meerdere fotostrip templates
  • Foto’s digitaal nageleverd (binnen 7 werkdagen)
  • Kist met feestartikelen

Van €399,-

voor  €329,-*

Fotospiegel belevenis Glitter 24

Fotospiegel bruiloft 2021
  • De hele dag beschikbaar
  • Op-/ en afbouwtijden in overleg
  • Geen host aanwezig
  • 200 foto sessies
  • 2 grote 10x 15 afdrukken per sessie
  • Keuze uit meerdere fotostrip templates
  • Foto’s digitaal nageleverd (binnen 7 werkdagen)
  • Kist met feestartikelen

Van €599

voor  €495,-*

* Exclusief reiskosten a € 0,30 per k/m vanuit de dichtstbijzijnde vestiging (Purmerend - Deventer -Zolder (BE)) | Mits beschikbaar op jullie trouwdag.

De voordelen nog even op een rijtje

Fotobelevenis

Huur voor de hele dag en het feest ✓

Altijd met print functionaliteit ✓

Geen medewerker, dus goedkoper ✓

Compleet verzorgd ✓

Inclusief feestartikelen ✓

Beste fotobelichting door professionele flitsers ✓  

Andere aanbieders

✓ Voor een beperkt aantal uren

✓ Alleen goedkoop zonder print functie

✓ Medewerker op locatie en daardoor prijziger

✓ Duurder als alles erbij zit

✓ Geen feestartikelen

✓ Maken gebruik van continue verlichting

Kan jullie bruiloft door Covid-19 niet doorgaan? Dan boeken we jullie belevenis gratis om naar een andere dag.

Hoe wij jouw project verder opstarten?

Stap 1: We bellen altijd om je wensen door te spreken.


Ben je er al helemaal uit? Of nog niet helemaal? We vinden het fijn om je na deze aanvraag even te bellen. Zo kunnen we nog extra luisteren naar je wensen en daarbij onze expertise gebruiken om jouw bruiloft helemaal onvergetelijk te maken.

Photo Booth huren Amsterdam
offerte aanvragen fotohokje

Stap 2: Een heldere offerte, geen kosten achteraf

Om alle afspraken duidelijk op papier te hebben, stellen we altijd een vrijblijvende offerte op! Deze offerte is 7 dagen geldig, waarbij de optie op de photo booth ook gegarandeerd is. In onze offertes zijn de kosten duidelijk uitgesplitst om jullie een goed beeld van de afspraken te geven. Natuurlijk zetten we ook atlijd nog wat optionele artikelen in de offerte om je belevenis helemaal compleet te maken.

Belangrijk is het vooral dat er geen verborgen kosten zijn die achteraf nog moeten worden betaald. Ook niet als je ongekend veel fotoprints maakt!


Stap 3: Project opstart - met volle vaart erin

Ken jij dat gevoel van "nog even de avond van tevoren?"
We vinden het heerlijk om vooruit te werken en al ruim voor jullie bruiloft helemaal gereed te zijn.

Je krijgt daarom na akkoord direct een vragenlijst toegestuurd met daarin allerlei info die wij nodig hebben voor een te gekke fotobelevenis. Vul deze zo snel als mogelijk in, dan gaan we er een heerlijk mooi project van maken.

Hard working people
Fotostrip uit photobooth

Stap 4: Het ontwerp voor jullie fotokader

We beschikken over een mooie verzameling van fotostrip templates waar jullie uit kunnen kiezen.
Wil je echt iets unieks? Dan is dat natuurlijk ook mogelijk, tegen een kleine meerprijs kan onze vormgeefster de mooiste fotostrip speciaal voor jullie op maat ontwerpen.

Stap 5: Op tijd geleverd

Er is niets zo vervelend dan last minute te horen dat jouw fotokast niet op tijd wordt geleverd. Dat is nou precies de reden waarom we (indien mogelijk met de locatie) al lekker op tijd vertrekken om jouw photo booth op te bouwen. Zo kunnen de eerste gasten al direct aan de slag met het maken van foto herinneringen.


Fotohokjes fun in een fotobus
Fotohokje huren 50ste verjaardag



Stap 6: Een ongekende evenement

Eenmaal opgebouwd kan iedereen heerlijk op de foto! Natuurlijk worden deze meteen afgedrukt, per sessie komen er 2 fotostrookjes uit de photo booth rollen.

Wil je een ongekende toestroom van mensen naar de booth? Probeer dan even om te roepen dat er gratis foto's kunnen worden gemaakt!

Des te meer foto's, des te meer vreugd!

Veel gestelde vragen

Q: Zijn 400 foto's wel genoeg voor onze bruiloft?
A: Het is nog nooit en ten immer voorgekomen dat alle 400 foto's op een bruiloft zijn gebruikt! Gemiddeld zijn mensen zo'n 1,5 - 2 minuten bezig met het maken van een paar te gekke foto's. Daarmee ligt de maximale capaciteit van alle photobooths in Nederland op zo'n 30 - 40 sessies per uur. Wil je alle 400 foto's opmaken, dan moet je 10 uur lang non-stop voor de fotokast staan. Als het jullie lukt sturen we een taartje toe als beloning!

Q: Hoeveel foto's worden er per sessie afgedrukt?
A: Per fotosessie worden er twee fotostrips afgedrukt. Het leuke daarbij is natuurlijk dat er één foto mee kan worden genomen en de andere in bijvoorbeeld een gastenboek kan worden geplakt!

Q: Iedereen wilt graag een foto, hoe lossen we dat op?
A: Omdat er bij inhuur zonder medewerker van Fotobelevenis slechts twee fotostrips per keer uit komen rollen, kan niet iedereen bij de eerste fotosessie direct een eigen print meekrijgen. Maar, waarom gewoon niet nog een keer met z'n allen op de foto? Er mogen onbeperkt foto's worden gemaakt, dus spring gerust nogmaals voor de fotokast of in het fotohokje.

Q: Verhuren jullie ook photobooths met een host/medewerker?
A: Jazeker, we beschikken over een ongekend leuk team van enthousiaste medewerkers die wekelijks op pad gaan met onze photobooths. Groot voordeel van een host bij een booth is natuurlijk de service. Het ziet er wat luxer uit allemaal, mensen maken in onze ogen ook nog mooiere foto's als een host ze vooraf de werking heeft uitgelegd van de fotomachine.

Q: Ik wil het fotokader graag personaliseren, zitten daar kosten aan verbonden?
A: Naast een schitterende verzameling van gratis templates (waarbij je eenvoudig jullie namen en datum kunt invoegen) is het ook mogelijk om onze vormgeefster een fotokader op maat te laten ontwerpen. De kosten hiervoor bedragen 25 euro.

Q: Wat moeten we doen als er een storing optreedt bij de photobooth?
A: We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar het is altijd mogelijk dat er een storing op kan treden bij de photobooth. Al onze photobooths worden tijdens installatie aangesloten op een WiFi netwerk, waardoor we eenvoudig in kunnen loggen op de booth. Daarnaast staat onze telefonische hulplijn 24/7 tot jullie beschikking.

Q: Is het mogelijk om de reservering door te schuiven als de Coronamaatregelen worden aangepast?
A: Covid-19 heeft niet alleen invloed op jullie bruiloft, maar ook op onze business. Juist daarom zijn we ongekend flexibel en schuiven we elke gewenste bruiloft door naar een andere dag.

Q: Werken jullie met een aanbetaling?
A: Na het definitief maken van jullie reservering starten wij het project intern op. Er zal dan onder andere een aanbetalingsfactuur van 10% jullie kant op worden gestuurd. Het resterende bedrag van de boeking zal 3-4 weken voor jullie bruiloft worden gefactureerd.




^
Bel direct!