Bedrijfsborrel organiseren?

Huur een photobooth voor een informele sfeer.

Photobooth huren voor verhoogde likeability?

Ben jij de gelukkige die aankomende weken de bedrijfsborrel mag gaan organiseren? Gefeliciteerd, dan heb ik wat leuks voor je!
Want, natuurlijk is het voor jou essentieel dat deze zakelijke borrel ongekend gaat worden toch?
Een borrel waar je collega’s aankomende jaren nog heel veel over na zullen praten.
Niet alleen omdat de hele organisatie van de borrel te gek was, maar hopelijk ook omdat ze die photobooth destijds ongekend tof vonden!

Sinds die avond is de sfeer binnen het bedrijf een stuk informeler geworden en hangen er overal op kantoor superleuke foto’s.

Bedrijfsborrel organiseren photobooth huren fotohokje

Waarom een photobooth op de bedrijfsborrel?

Een bedrijfsborrel organiseer je vaak niet zomaar binnen een paar uurtjes. Vaak zien we dat de organisatie wat extra wil vlammen en alles op alles zet om dit echt een memorabel feest te maken.
Het is immers een borrel voor je hardwerkende collega’s en uiteraard ook voor jezelf!

Hoe leuk is het dan als ook daadwerkelijk iedereen van deze borrel kan genieten. Een photobooth helpt hier enorm bij en wel op de volgende fronten:

Fotohokje huren zakelijke borrel

Ontdek de voordelen van onze fotobooths

happy

Geen gezeur

Met al onze ervaring denken we graag met je mee om alles tot in de puntjes goed te regelen.

vrienden

Alle collega’s happy

Jullie worden op handen gedragen, want 100% zekerheid dat iedereen dit geweldig gaat vinden!

star

Belevingsgarantie

518 zakelijk klanten gaven gemiddeld een 9,5 voor onze photobooth belevenissen.
Achteraf ontvang je ook alle foto’s digitaal.

gastenboek

Personaliseer je fotostrip

Tover de fotostrip om tot ultieme herinnering met bijvoorbeeld het logo van het bedrijf.

24

24/7 Support

We staan 24/7 voor onze klanten paraat om eventuele technische problemen op te lossen.

Voor altijd

Dierbare herinnering

De aankomende jaren zie je de fotostrips nog overal terug in de kantoren.

Meest gekozen photobooths op bedrijfsborrels

Zakelijk borrel photobooth bedrijfsfeest

Fotohokje

Zakelijke borrel photobooth huren

Fotokast

Fotozuil huren bedrijfsborrel

Flitskist

Magische fotospiegel photobooth huren

Fotospiegel

Borrelinspiratie van onze blog

Extra tips voor een photobooth op je bedrijfsborrel

Een zomerborrel, Kerstborrel of nieuwjaarsborrel? Hoewel het thema anders is, zijn onze extra tips voor de borrels hetzelfde.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als je in Google zoekt op: Borrel organiseren Rotterdam of Borrel organiseren Amsterdam:)

Tip 1 – Pas op met de digitale bestanden

Belangrijk om te weten is het feit dat wij naast een fotoafdruk ook over de digitale bestanden van alle foto’s beschikken. Deze foto’s worden na de opdracht naar jullie toegestuurd.
Het is natuurlijk altijd leuk om deze foto’s intern nog ergens te posten, zodat iedereen heerlijk kan nagenieten van deze te gekke borrel.
Maar, als ik je een tip mag geven: check de foto’s eerst even op ‘gekke dingen’ zoals stiekem zoenende collega’s voor je de foto’s op het intranet zet.
Het zal niet de eerste keer zijn dat zo geheime relaties plotseling openbaar worden.

Tip 2 – Foto props in het feestthema

Wil je de beleving in de photobooth nog extra vergroten? Zorg dan voor extra foto accessoires bij de booth! Bijvoorbeeld zomerse attributen bij een zomerfeest, of ski attributen bij een apres ski borrel. Deze extra props zijn natuurlijk eventueel ook door ons te regelen, het maakt de belevenis echt nog veel leuker.

Tip 3 – Denk toch aan een begeleider

Bij ieder bedrijfsfeestje is het budget ongekend belangrijk! Het is immers geld van het bedrijf en daar moet voorzichtig mee worden omgegaan. Hoewel een photobooth met begeleider vaak een net iets duurdere optie is, raden we dit zeker bij dit soort borrels altijd van harte aan.
De flow rondom de booth zal beter worden georganiseerd en als organisatie kan je dan zelf ook heerlijk mee feesten zonder je zorgen te maken over een eventuele storing van de photobooth.

Kerstborrel photobooths fotohokje
^
Bel direct!