
Fotoframe voor meer exposure en beleving
Niets is erger dan een beurs zonder beleving, of een bruiloft waar iedereen (voor de coronamaatregelen) al om 22:00 uur naar huis gaat.Gelukkig zijn er tal
Gaan jullie binnenkort met het bedrijf en collega’s op een beurs staan? Dan is het veelal de vraag hoe je deze beursdeelname ongekend succesvol kunt maken.
De termen merkbeleving, leads, potentiële klanten en opvallen zullen vast en zeker tussen je notities staan.
Waar je hopelijk nu naar aan het zoeken bent is een ultieme klantmagneet die al de bovenstaande termen in zich heeft!
Ik durf te wedden dat een photobooth op jouw beursstand ongekend veel publiek naar jouw stand zal trekken en je mede standhouders bij een volgende beursdeelname hier ook naar zullen kijken.
Maandenlang hebben jullie naar dit moment toegewerkt: een perfecte beursdeelname van jullie bedrijf. Het team goed geïnstrueerd , de stand perfect neergezet, en het foldermateriaal extra afgedrukt.
Voor de bezoekers moet dit het moment gaan worden dat ze bij jullie stand stilstaan, met jullie merk op een positieve manier in contact komen en waarbij je nieuwe producten kunt laten zien.
Een photobooth, fotograaf of fotohokje op je beursstand kan de merkbeleving enorm vergroten op diverse fronten:
Compleet ontzorgd
We denken graag met je mee over op-/afbouwtijden en beste inzetmogelijkheden tijdens de beurs.
Iedereen blij naar huis
Je gaat dit niet snel meer overtreffen. Een photobooth op je beursstand gaat echt mega veel mensen blij maken.
Belevingsgarantie
518 zakelijk klanten gaven gemiddeld een 9,5 voor onze photobooth belevenis.
Achteraf ontvang je ook alle foto’s digitaal.
Fotostrip met logo
Onze vormgeefster tovert de fotostrip helemaal om naar jullie huisstijl.
24/7 support
We staan 24/7 voor onze klanten paraat om eventuele technische problemen op te lossen.
Blijvende zichtbaarheid
De fotostrip blijft voor iedereen een schitterende herinnering. Jullie logo pronkt daar natuurlijk ook op!
Niets is erger dan een beurs zonder beleving, of een bruiloft waar iedereen (voor de coronamaatregelen) al om 22:00 uur naar huis gaat.Gelukkig zijn er tal
Wil jij dit jaar eindelijk eens echt opvallen op een beurs of event waar jij met je bedrijf staat? Dan zou ik ‘fotomarketing’ aan willen raden
Beschuit met muisjes Daar in onze armen ligt een heel klein mannetje. Onze aanwinst, de vent die ons compleet maakt! Wij vinden het de mooiste baby
Hoe meer je weggeeft (giveaway), des te meer je zult ontvangen Stel jezelf de vraag: Je mag gratis en voor niks foto’s van je telefoon afdrukken
Social media frame voor ‘Feel Good Brand Exposure?’ Ons levensgroot Instagram Frame gaat je daar ongetwijfeld bij helpen! Laat mensen te gekke selfies maken, laat ze
What the GIF photo booth! De trend voor fotomarketing in 2017 wordt ongetwijfeld de GIF booth! Korte foto filmpjes die eenvoudig zijn te delen via Social
Dat deze beurs voor jullie ongekend gaat worden is voor ons van groot belang! Zo zorgen we ervoor dat we samen jouw product of dienst in de spotlight kunnen zetten! Let wel: een goede voorbereiding blijft voor een groot deel de key!
Wil jij echt ongekend opvallen op die vierkante meters? Laat je photobooth dan bestickeren met een schitterend design. Wedden dat je zo nog veel meer aandacht gaat trekken? Het is mogelijk om alleen de voorzijde te bestickeren, maar geheel rondom natuurlijk ook!
Het ontwerp van de booth is eenvoudig te doen via de daarvoor beschikbare templates. Eventueel kunnen we onze vormgeefster daar ook voor inzetten.
Mocht branding van de booth een te grote investering zijn, dan zou ik je zeker aan willen raden om de achterwand van de booth te voorzien van jullie logo’s. Gepersonaliseerde achterwanden zorgen ervoor dat de uitstraling echt ongekend zal zijn.
Hoe leuk is het als mensen op de foto kunnen met een product wat jullie leveren! Denk hierbij aan bijvoorbeeld en speciale outfit, een stuk gereedschap of een mondkapje. Gaaf is het ook om tekstbordjes met daarop passende teksten te laten drukken voor je naar de beurs gaat.
Zo kan je iedereen een soort van marketingboodschap mee laten geven aan zijn foto. Nog meer foto props kan je in onze webshop vinden.
Plaats een bord of banner op je stand met daarop de tekst ‘Gratis op de foto’. Van nature zeggen mensen vaak “Nee”, maar als je duidelijk aangeeft dat deze activatie helemaal gratis is, dan zullen er meer mensen “Ja” gaan zeggen.
Uiteindelijk vinden wij het ook alleen maar leuk als de photobooth ongekend goed zal worden gebruikt. Ga je er samen met het team ook nog even in?
Na de sessie in onze photobooths kan iedereen eenvoudig zijn foto via de bijgeleverde iPad naar zichzelf mailen. Natuurlijk is deze optie uitermate geschikt voor het winnen van nieuwe klanten. Met het toevoegen van een disclaimer kan je de verzamelde data gebruiken voor een kleine follow-up of vragen om deel te nemen aan een onderzoek.